Välmående

Är sjukt tacksam för mkt just nu. En sak är tex att jag är frisk. Sen har vi ju ett riktigt härligt vårväder här nere på djurö =)

Idag har vi haft "förkolansdag" det går ut på att vi ställer ut massa saker som barnen har gjort, som ett galleri och fikar med barrn och föräldrar. Mysigt. Kom istortsätt nyligen hem..


När jag kom hem så stog huset olåst, men ingen verkar va hemma. Lite underligt. Men de kommer väl snart antar jag..


Nu har jjag bara en penicillin dag kvar! Så nästa vecka blire till att komma igång på riktigt igen =) På tiden kan jag säga..


Helgen är planerad som följer..:


Fredag jobbar jag till tre, sen hem och städa, duscha och fixa, käka sen fira Lejdans födelsedag nere vid djuröbron nånstans =) Sen ska jag och Linn försöka gå hem till mig.. Haha kan ju ta ett tag ;)


Lördag åka till antingen täby eller arlanda banan med Lina, kankse Mac och Ted också, crossåkning.. Sen på kvällen ska vi se när Speed Deamons spelar på Brodertuck på söder =) Där blire även middag och partyyy!


Söndagen blir nog väldigt stillsam hoppas jag.. Är sugen på att slita loss fjädrarna från framdämparna på pärlan och lacka om dem =) Om jag orkar gå ut dvs!


SEN håller vi tummarna för att det regnar i gränsen hela helgen, annars kommer jag bli mobbad av Twitch som vet hur mkt jag skulle vilja va där.. (Svin, jag ogillar er starkt just nyss) Men hur som helst så kan jag ju glädja mig med att även om de har de underbart med både snö och vårvärme så lääär de ju inte va lika kul i Selet utan Pooo och Sebbe.. Mohhahaha




Hoppas det finns Staropramen på brodertuck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0