Sjukskriven idag

Yes. Nu ska jag bli frisk. Känner mig ganska ok idag. Men det kan ju bero på att jag inte är ppå jobbet också..

Har idag städat, damsugt och bäddat rent min säng.
Sen har jag laddat upp alla bilder från helgen, 566 st.. Och rensat bort de allra sämsta, zippat mappen osv, så nu är de redo att skickas ut. Ska senare lägga upp ett gäng på pixbox också, men just nu håller min stora dator på att rensa sig : )
Passade på att gå ut och klappa lite på pärlan också, måttade lite stuffs och så.. Har skrivit en önske/inköpslista..:
Huv
Styrhöjare 2-3" har inte helt bestämt än..
Styrpad

Sen ska jag se om nån kan lära mig lite om bestyckning och drevning också..

Inköpslistan till mig själv är ju också ganska lång.. Ställ, skydd och handskar måste jag skaffa..

Återkommer lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0