Sjukling..

Jepp då var det konstaterat att jag är sjuk, haha som att jag inte redan visste de. Har ju pågått i två veckor nu.. Iaf typ 600 spänn fattigare har jag nu vart på läkarbesök, har fått 10 dagar penicillin kur, supernässpray och lyckades även tigga åt mig en astma medicin.. Så nu jävlar ska jag in på banan igen!! Är hemma imorn iaf, sen får vi se, borde ju kunna jobba igen på tors.

Ikväll ska jag ta tag i bilderna från helgen, hoppas jag. Annars lär de väl bli imorn. Hur som helst, jag postar en länk när jag har kirrat de.

Tog lite bricanyl just nyss, och faktiskt så går de rätt bra att andas nu. Tänk om jag kommer kunna springa utan att få andnöd nu.. : ) Hoppas på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0