Nått på b?

Jag behöver hjälp.. Jag ska på skiva om 8 dagar. Gustavs och Andrés klass. Iallafall, de har temat "Nått på B". Och vad ska man vara?
Banan, Brandman, Bodybuilder, Brat, Bög, Ball, Bäst, Brun, Bagare, Biblotikarie, Blodgivare, Blondin.. Hjälp mig komma på nå kul då! Jag är ju redan ganska mkt av ovannämda.. Fast hade ju vart roligare med nått lite mer fantasifullt :p

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på att göra resten av dagen.. Kan ju inte göra nått jobbigt riktigt än.. Hade kunnat testa laga min baklucka som har gått i baklås.. Hälsa på Shakira.. Laga mat.. Baka.. Äh vet inte alls. Ska nog slå på tvn en stund så kan jag ju bestämma mig sen när jag får lust.




Mina idioter dedär..

Fast ni är efterlängtade ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0