Full helg..

Jaha, var ska man börja? Börjar med valbogsmässoafton.. Den spenderades med jobb 9-17 sen hem och duscha, äta och fixa lite, packa osv.. Sen gick jag med Johanna till majbarsan på vita grindarna =) Där mötte vi lite folk och sen kom även Gustav och sällskapade. Majbraasan va precis som vanligt, fast känndes inte som att jag kände lika många som man brukar, fast iof så minglade jag inte så mkt heller..
  Sen mötte jag och Gustav upp Hans och Cissi, hängde lite med dem och tog en bira. Sen gick vi hem till dem en sväng och kollade på Eddie och huset. Lite senare på kvällen, typ runt 11 så gick vi vidare dit mamma och pappa mfl var, trevligt blev det och vi gick väl hemåt vid typ tretiden..

På fredagen så for vi in till stan runt 11 tiden, dessvärre så va alla roliga affärer stängda..=/ Så vi satte oss på Kungsgrillen och åt lunch och mötte upp Twitch =)
  Sen drog vi ut till Rimbo och den nybyggda fina funparken =) Och såklart en massa roliga människor och fiddys.. Där fick vi en rejäl dos av sol, fiddy åkning, grillning och öl =) Sjukt nice!
  Kvällen spenaderade vi på Kentas =)

Lördagen var det uppvisning som gällde, med mobila landningen. Mac, Danken och Kalle stod för hoppningen =) Gick fint, bara Danken som trilla och fick smaka lite asfalt. Efter showen så for vi ut till funparken igen, Jag blev stört solbränd.. Fick många fina bilder som jag ska slänga in på pixbox så fort jag får tag på kameran! 20.00 hade vi bokat bord för middag på Kentas och där blev vi sen kvar tills de stängde vid 1. Efter de så blev de rätt bra drag i Rimbonatten..:p Vi kom i säng igen hos Tedder runt 4 tiden..

Söndagen blev det mackor på Solveigs, sen lite häng i lägenheten.. Sen tyckte jag att jag var körduglig så jag åkte till Nacka för att möta upp Gurra och sen hem igen och deckade i soffan..

Jaha, de va de. Bilder kommer alltså såfort jag kan.. Kan även meddela att jag fortfarande är sjukling.. Nu även med tandvärk också.. Så imorn ska jag gå till doktorn.. Är så sjuukt less på detta nu!!

Har även idag bestämt att jag ska upp på Kirunafestivalen med Scs i slutet av juni =) Alltid skönt att ha nått att längta till!

Nu ska jag dricka en kopp thé.

Kommentarer
Postat av: twitch

va hände? googlade du mitt namn eller?;) hur fick du reda på det? :)

2009-05-05 @ 00:45:31
Postat av: Pooo

Nu du Twitch är jag inte helt säker på vad du menar.. Men om det handlar om din blogg som du verkar ha övergivit så tror jag att jag fick adressen av Sebastian ;)

2009-05-05 @ 08:01:41
URL: http://paulineochshakira.blogg.se/
Postat av: twitch

IM BACK

2009-05-05 @ 09:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0