en rolig lista!

Har du åkt moped någon gång?  Allt för mkt!
Anser du att du är stark? Jepp
Har du busringt någon gång? Säkert
Chips eller popcorn? Chips, helt klart.
Favoritchoklad? Marabou helnöt
Har du vunnit en prispokal någon gång? Yeees
Är du bra på matlagning? Ännu en sak jag kan..
Klarar du att tanka själv? Haha? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jo de kan nog hända!
Kan man vara vän med sitt ex? Ja
Vad är du tacksam för idag? Att jag snart är frisk
Vilken årstid tycker du bäst om? Vintern
Brukar du sjunga i duschen? Njae, ibland kankse
Tänker du mycket på ditt utseende? Inte galet mkt, men de gör man väl
Är du mörkrädd? Näpp..
Vilken färg är snyggast? Svårt.. Men får nog säga rosa ändå
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Är rätt nöjd med mina.
Vem/vilka är den viktigaste personen i ditt liv just nu? Min familj kommer alltid vara viktigast
Vad slösar du mest pengar på? Pärlan bidrar till en hel del utgifter :)
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Absolut
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ehh.. Nä de har jag nog inte..
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte
Biter du på naglarna? Bara när de är de är för långa
Är du beroende av något? Inte direkt, mat och vatten och sömn..
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Lakrits, salt
Kläder just nu: Svarta bajen träningsbrallor, och min grå Pauline tröja
Musik just nu: Mac lyssnar på Metallica och jag ser på wildboys
Hur många kuddar sover du med: 4 i min egen säng.. Annars kan de bli utan ibland :p
Bästa film: Så svårt! Kan inte välja..
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp, Malte från dagis. Vi fyller år på samma dag =)
Tror du på mirakel: Kankse
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Oja
Ser du på kärleken som ett misstag:
Bästa bok? Tycker om Harry Potter
Har du nån flickvän/pojkvän? Nix
Hur många syskon har du? En lillebror
Är du rädd för blod? Kan jag väl inte påstå
Gillar du att sjunga? Ja
Vad gör du om du får hicka? Blir sur, försöker hålla andan
Är du oskuld? Nej
Vad är din största skräck? Att nån nära mig ska skada sig allvarligt eller dö.

Jaha de va de de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0